ميخندمـــــــــــ
تاريخ : پنج شنبه 18 تير 1394برچسب:, | 23:42 | نويسنده : دخمل بلا

من دخترمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

میخندم

 

آنچنان بلند میخندم که آسمان هم

 

از صدای خنده ام کر شود

 

روزگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار

 

این بار آنچنان میخواهم بخندم

 

که تو به ساز خنده ام به رقص در بیایی

 

افسار روزگار رم کرده ی زندگی خود را

 

با دست لبخند میگیرم و رام میکنم

 

آری

 

میخندم تا دشنمانم بدانند

 

هنوز هم بهترینشان برایم آدم نیست

 

 

                                                                        من دخترمـــــــــــــــــــــــ

 

جنــــس نیســـــتم


تـــا برای خریـــــدم به مغـــــازه بروی


زیر خاکــــی ام


کشــــــفم کــــن!
.


بـــــام نیســـــتم


تا برای هــــواخوری به ســـــراغم بیــــایی


آســــمانم


پــــرواز را بـــــیاموز


.
ســــاحل نیــــستم


تـــا روی ماســــه هایش آفــــتاب بگیری


دریـــــام


دل به دریـــــا بزن


.
روزنــــامه نیـــــستم


که بخوانــــی و روی نیمکـــــتی جا بگــــذاری


کتــــابم


من را زندگــــی کن


.
ســــیگار نیــــستم


که بکـــشی و تــــمامم کــــنی


اکــــسیژنم


من را نفـــــس بکــــش


.
حـــوا نیســــتم


تا از بهـــشت بــــیرون ات کــــنم


زنــــم


اگر مـــی توانـــــی مــــرد بـــــاش


مـــــرد ..

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: