من یک دخترم ...
تاريخ : شنبه 20 تير 1394برچسب:, | 14:56 | نويسنده : دخمل بلا

من یک دخترم ...

دقت کن <دخترم> منو با هرزه هایی که آویزونتن و دنبالتن اشتباه نگیر روحمعظیمه...

از جنس اونایی که دورت پره نیستم.خاصم در نوع خودم.برای داشتن من باید تلاشکرد...

چون برای خودم نمیتونم قیمت تعیین کنم.خسته ام...اما با پولا ودروغای تو شارژ نمیشم

فرق میکنم.عشق پاستیل و دور دور نیستم.دنبال مخ زدن و تیغ زدن نیستم.هیچ مذکری توی

زندگیم نیست وخیلی خوشحالم.چون مردای امروزفقط<نر>هستن باکسی میپرم ارزش منو

بفهمه نه این که چون <ماد ه ام>بیا پی ام میفهمی حالا چرا به همه میگم نه ؟!چون منو

نمیشناسنو ادعا میکنن...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: